Portal motocyklistów
Katalog motocykli:
  
  
Kawasaki ER-6f
Chłodzony cieczą, ośmiozaworowy, dwucylindrowy silnik w układzie równoległym o pojemności 649 cm3, wyposażony w system DOHC, z wtryskiem paliwa, odznacza się płynną charakterystyką - zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów. Został zaprojektowany z myślą o tym, by jego cechy wzbudzały zaufanie u nowych kierowców. Zmodyfikowane ustawienie wtrysku paliwa gwarantuje bardziej płynną reakcję (zwłaszcza poniżej 4000 obr/min) i skutecznie wspomaga dynamikę ER-6f. Doskonała charakterystyka silnika ... zobacz
Kawasaki ER-6n (2009)
To kolejny model popierający założenia dobrego stosunku ceny do dobrej zabawy stosowanego w modelach ER-6n. Z pewnością efekty są coraz to lepsze i dzięki temu model trafia w gusta szerszej społeczności motocyklistów. Motocykl został wyposażony w napęd z 72 konnym silnikiem osiągającym 208 km/h a przy tym dającym bardzo dobre warunki do jazdy oraz niskie zużycie paliwa. Motocyklista już po pierwszej jeździe odczuwa komfort i stabilność na drodze dzięki dobremu ustawieniu amortyzatorów oraz ... zobacz
Kawasaki KLX 250 (2010)
Rama KLX250, która łączy przekrój czworokątny i rurowy, jest wykonana ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie i stanowi lekki i zgrabny szkielet całej konstrukcji. Kąt wyprzedzenia 26.5o i krótki rozstaw osi wpływają na łatwość prowadzenia motocykla, a duża sztywność ramy zapewnia pełną stateczność w jeździe po prostej. Nowy wahacz aluminiowy o przekroju w kształcie litery D i wysokiej sztywności znacząco obniża poziom masy nieresorowanej. Wyścigowe napinacze łańcucha umożliwiają jego prec ... zobacz
Kawasaki VN1700 Voyager (2010)
Chłodzony cieczą, 8-zaworowy (SOHC) silnik widlasty o długim skoku, o pojemności 1700 cc został skonstruowany z intencją uzyskania wysokiego momentu obrotowego. Średnica tłoka i skok to 102 x 104 mm. Moment obrotowy jest o około 15% wyższy niż w modelu VN1600D. Układ zaworów przypomina VN2000, ale system SOHC zamiast OHV umożliwia bardziej bezpośrednie odczuwanie reakcji silnika. Pierwszy w historii Kawasaki całkowicie elektroniczny układ sterowania przepustnicą umożliwia ECU sterowanie zar ... zobacz
Kawasaki VN900 Custom
Kompaktowy ale skuteczny reflektor i podwyższone, cofnięte uchwyty kierownicy to specyficzna cecha modelu "Custom". W prawdziwych cruiserach przyrządy są montowane na górnej powierzchni zbiornika paliwa. Chromowana oprawa decyduje o wrażeniu wizualnym. Prędkościomierz i wskaźnik paliwa kierowca ogarnia jednym spojrzeniem. Poprowadzone równolegle, chromowane tłumiki o ukośnie ściętych końcówkach są znakiem rozpoznawczym modelu. Doskonale oddają stylistyczne cechy dwucylindrowego V, a przy ... zobacz
Kawasaki Z1000 (2010)
Nowy Z1000 przenosi agresywną stylistykę swego poprzednika o krok dalej. Poczynając od ostro ściętych osłon, których kształt umożliwiła nowa konstrukcja reflektora, a kończąc na minimalistycznej budowie tyłu motocykla, nowy Z1000 prezentuje zwarty typ sylwetki o masie przesuniętej do przodu. Jej dynamizm podkreślają osłony przedniego widelca i szerokie ekrany połączone z chwytami powietrza nowego układu Cool Air. Czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy DOHC silnik o pojemnośc ... zobacz
Kawasaki ZX-6r (2010)
Nowy widelec BPF jest jednym z kluczowych czynników doskonałego zachowania Ninja ZX-6R przy hamowaniu. W porównaniu z widelcem typu "cartridge" o tych samych rozmiarach, BPF jest wyposażony w tłok główny o średnicy prawie dwukrotnie większej (φ37 mm w porównaniu do φ20 mm w ZX600P); olej wypełniający BPF oddziałuje na powierzchnię niemal czterokrotnie większą, dzięki czemu obniża się ciśnienie tłumienia przy zachowaniu tej samej skuteczności. Obniżenie ciśnienia tłumienia umożliwia pły ... zobacz
Forum

 

Motofestiwal 2015

Cześć Zapraszamy wszystkich na kol ...

Reklama
Powered by socialo.pl
Copyright wkole.pl. All Rights Reserved.