Portal motocyklistów
Kawasaki KLX 250 (2010)
Rama KLX250, która łączy przekrój czworokątny i rurowy, jest wykonana ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie i stanowi lekki i zgrabny szkielet całej konstrukcji. Kąt wyprzedzenia 26.5o i krótki rozstaw osi wpływają na łatwość prowadzenia motocykla, a duża sztywność ramy zapewnia pełną stateczność w jeździe po prostej. Nowy wahacz aluminiowy o przekroju w kształcie litery D i wysokiej sztywności znacząco obniża poziom masy nieresorowanej. Wyścigowe napinacze łańcucha umożliwiają jego precyzyjną regulację po to, by zminimalizować straty mocy na przeniesieniu napędu. Obniżone siodło (skutek zmniejszenia skoku zawieszenia) ułatwia kierowcy stabilne oparcie się obunóż na ziemi przy zatrzymywaniu się. Zmodyfikowana kierownica jest prostsza i sprawia, że położenie dłoni przesunęło się w górę i do siebie. Bardziej rozluźniona pozycja ułatwia prowadzenie motocykla. Podpórki pod stopy zbliżono do osi symetrii maszyny, dzięki czemu motocykl wraz z kierowcą stanowią bardziej zwartą bryłę zarówno w jeździe drogami, jak i po bezdrożach. Nowy kształt siodła i sztywniejsze tworzywo ułatwiają zmianę pozycji podczas jazdy. Nowy KLX został wyposażony w układ wydechowy w całości zbudowany ze stali nierdzewnej. Katalizator o konstrukcji plastra miodu umieszczony w tłumiku i wtórny układ powietrza gwarantują spełnienie wymagań ekologicznych Euro-III. KLX 250 imponuje osiągami za sprawą układu wtrysku paliwa wyposażonego w ultra-precyzyjny 10-otworowy wtryskiwacz. Efektem jest wyjątkowo płynna charakterystyka pracy silnika, zwłaszcza w zakresie prędkości obrotowej, która wiąże się z codzienną eksploatacją motocykla. Poczynając od średnich obrotów wzwyż silnik szybko i bez trudu rozwija pełną moc. Wtryskiwacz sprzyja również czystej emisji spalin, ułatwia rozruch i oszczędnie gospodaruje paliwem.
Forum

 

Motofestiwal 2015

Cześć Zapraszamy wszystkich na kol ...

Reklama
Powered by socialo.pl
Copyright wkole.pl. All Rights Reserved.